Trening 50min – Tamitolarun #3

Do treningu potrzebne są: hantelki (u mnie 2,5kg), mata (u mnie Sissel) oraz dobre chęci. Ćwiczenia podzieliłam na serie. 1 seria = około 10min. Serii wykonujemy minimum 3 + rozgrzewka i streching, ja polecam wykonać 5 serii, aby poczuć dnia następnego, że się żyje 🙂

Tamitola training 3

Wszystkie ćwiczenia przedstawione są jasno na zdjęciach. Jeżeli powtórzeń jest za dużo to ich liczbę zmniejszamy (albo odwrotnie :D). Pamiętajmy jednak, aby ćwiczenia wykonywać dokładnie, a nie jak najszybciej! Jeżeli nie zmieścimy się w 10min to nic się przecież nie stanie! Przerwy można robić (jak ktoś potrzebuje) po skończonej serii.

W ćwiczeniu z hantelkiem za głową jak i w ćwiczeniu obok (to z wyskokiem) przedstawia sugerowaną ilość powtórzeń NA 1 STRONĘ! Czyli 20x na rękę lewą, a następnie kolejne 20x na rękę prawą. Tak samo z wyskokiem: 15x na prawą nogę jak i kolejne 15x na nogę lewą.

Inne moje treningi znajdują się tutaj:

Po ćwiczeniach gorąco wszystkich namawiam do