Proteinowa jaglanka z daktylami

Była już era owsianek, teraz nadszedł czas jaglanek. Są przecudowne w smaku, szybkie w wykonaniu i nadają się do zjedzenia na śniadanie lub jako posiłek potreningowy. A teraz przedstawię Wam jak robi się te wszystkie papki, które dość często lądują na moim Instagramie 😛

Składniki:

  • 60g płatków jaglanych,
  • 30g odżywki białkowej(WKsklep),
  • 30g daktyli,
  • 20g masła orzechowego(Primavika),
  • *inne dodatki (bakalie, czekolada, orzechy, wiórki kokosowe, owoce),

Przepis:

  1. Zalewamy płatki jaglane zagotowaną wodą z czajnika, mieszamy i przykrywamy deseczką lub talerzem (płatki muszą wchłonąć wodę i zajmuje im to jakieś 5min).
  2. Białko zalewamy gorącą wodą i mieszamy (konsystencja nie może być zbyt płynna).
  3. Białko wlewamy do naszej jaglaneczki, mieszamy i zdobimy masłem orzechowym, daktylami i innymi pysznościami.

Jak widać wszystko robię na wyczucie i Wam też tak radzę. Każdy ma swoje upodobania np.czy to jaglanka ma być gęsta, czy może jak zupa 😛

To jest moja najlepsza jaglankowa kompozycja 😊 Daktyle + masełko orzechowe = totalny odlot 😊 Smacznego!